მეორე თვეა, თაბუკაშვილისა და მაისურაძის ქუჩის მცხოვრებლები გაუსაძლის მდგომარეობაში არიან: საკმარისია ამინდის ოდნავი ცვლილება, რომ დენი მიდის და მოსახლეობა თითქმის მთელი დღის განმავლობაში უშუქოდ რჩება. მათი თქმით, არაერთხელ დარეკეს სადისპეტჩეროში, სადაც ყოველ ჯერზე დახმარებას აღუთქვამდნენ, თუმცა, არანაირი რეაგირება დღემდე არ ყოფილა.
„რომ ითიშებოდა დენი, ვრეკავდით სადისპეტჩეროში. „ვიცით, გაგიკეთებთო“, - გვპასუხობდნენ, მაგრამ არავინ გამოუშვიათ სანახავად, რომ გაერკვიათ, რაში იყო საქმე. მერე გავიგეთ, რომელ ფიდერზეც ჩვენ ვსხედვართ, ძალიან დატვირთულია. ამიტომ, ცალკე უნდა გამოგვყონ აბონენტები და ასე მოგვარდება ჩვენი პრობლემა. საჭადრაკო კლუბთანაც ჰქონდათ ანალოგიური პრობლემა, მაგრამ გამოუცვალეს ფიდერი. ჯერ ზამთარი არ დამდგარა და საშინელ მდგომარეობაში ვართ, - საჭადრაკო კლუბიდან თაბუკაშვილის მერვე ჩიხამდე, მაისურაძის ჩათვლით, - ქარი დაუბერავს თუ წვიმა წამოვა, მაშინვე ითიშება შუქი...“ - გვითხრა თაბუკაშვილის ქუჩის მცხოვრებმა ამირან კლდიაშვილმა.
აღნიშნულ პრობლემასთან დაკავშირებით გაზეთმა „P.S.“-მა „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მიმართა, თუმცა, მათ კონკრეტული პასუხი არ აღმოაჩნდათ. როგორც განგვიმარტეს, ცუდ ამინდში დენის გათიშვა ქსელის ავარიულობასთან არის დაკავშირებული, მოსახლეობას კი სადისპეტჩეროში დარეკვის ნაცვლად (რომლის კომპეტენციაში არ შედის სარემონტო სამუშაოების ჩატარება), უშუალოდ ენერგოკომპანიის ქუთაისის მომსახურების ცენტრის ტექნიკურ სამსახურში ურჩიეს განცხადების შეტანა.
„თაბუკაშვილის ქუჩა საკმაოდ დიდია, ამიტომ, ჩვენ არ შეგვიძლია, კონკრეტულად გიპასუხოთ, თუ რომელ SP-ს ან ფიდერის აბონენტების შესახებ გვეკითხებით და რა პრობლემა აქვთ. საკმარისია, ქუჩის ან უბნის წარმომადგენელმა განცხადებით მიმართოს ენერგოკომპანიის ქუთაისის მომსახურების ცენტრს, მისი ტექნიკური სამსახური შესაბამის რეაგირებას მოახდენს, ადგილზე ნახავს და აღმოფხვრის პრობლემას“, - გვიპასუხა „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურმა.