4 კრეატიული სააგენტოს მიერ შექმნილი 4 ახალი ეტიკეტი და ბრენდის ლიმიტირებული საკოლექციო შეფუთვა
საიუბილეო 20 წლისთავზე „თელიანი ველმა“ ახალი კამპანია „ეძიე და მოყევი ღვინოს“ წამოიწყო. წლების განმავლობაში ბრენდის მიერ განხორციელებული ყველა აქტივობა, სწორედ ამ მოწოდების გარშემო ერთიანდება.
პლატფორმა 4 ძირითად მიმართულებას მოიცავს:
·
კამპანიის ფარგლებში შეიქმნა 4 ახალი ეტიკეტი და ბრენდის ლიმიტირებული 4 ბოთლიანი საკოლექციო შეფუთვა, რომელშიც თითოეული ღვინო თითო მიმართულებას გამოხატავს.
შეფუთვის შესაქმნელად კომპანიამ მოიწვია 4 კრეატიული სააგენტო, რომელთაც შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით შეხვდათ 4 მიმართულებიდან ერთ-ერთი. სამუშაო პროცესში თითოეულმა სააგენტომ შეარჩია ღვინო, რომელიც ყველაზე მეტად შეესაბამება კონკრეტულ მიმართულებას და შექმნა ამ ღვინისათვის ეტიკეტის დიზაინი.
პროექტის მსვლელობისას ქართული მეღვინეობა მსოფლიო პრესის ყურადღების ცენტრში კვლავ მოექცა. საქართველო აღიარეს, როგორც ღვინის მწარმოებელი უძველესი ქვეყანა. „კოლეკტივმა“ „ახაშენის“ შეფუთვაში აქცენტი სწორედ ამ მოვლენაზე გააკეთა და დიზაინში თავი მოუყარა მსოფლიო პრესის ხმამაღალ სათაურებს.https://www.youtube.com/watch?v=umHuBPX8gN4
„მორ სტუდიომ“ „წინანდალის“ დიზაინში ქართული სუფრის მრავალფეროვნება ასახა. ეტიკეტი ძველი კულინარიული რეცეპტებისა დაკერძების ვიზუალური მასალის გამოყენებით შეიქმნა. ქართული სუფრაც ხომ ღვინის, კერძებისა და ემოციების ერთგვარ კოლაჟს წარმოადგენს.https://www.facebook.com/TelianiValley/videos/1679199388769481/
„აბეკაგრაფიკსის“ „საფერავის“ ეტიკეტში მთელი საქართველო ფანქრით არის ჩახატული. დიზიანის მთავარი ელემენტი კომპასია, რომელიც მსგავსად ელჩისა. საქართველოს გზას მოგასწავლის. https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=__qnjezJDdc
გიორგი პოპიაშვილის „რქაწითელი ქვევრი“ წარმოადგენს ქვევრის იმიჯს, რომელიც დახატულია 8000 წერტილით. თითოეული წერტილი სიმბოლურად გამოხატავს საქართველოში ღვინის წარმოების ერთ წელს. https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=fkQnPpnYraw
თელიანი ველი, ეძიე და მოყევი ღვინოს . . .
https://www.facebook.com/TelianiValley/