ქუთაისის განათლების განვითარების და დასაქმების ცენტრში დასრულდა ტრენინგ კურსი ,,ეფექტური კომუნიკაცია, მომსახურება და სერვისების მიწოდება''.
კურსი განკუთვნილი იყო სასტუმროს ადმინისტრატორებისთვის, მიმტანებისთვის, გაყიდების კონსულტანტებისა და მენეჯერებისთვის.
მსმენელებმა შეიძინეს კლიენტთან ეფექტური კომუნიკაციის, მოსმენისა და დიალოგის აწყობის, პროდუქტის სწორად შეთავაზების, ემოციისა მართვისა და კონფლიქტების მოგვარების, სწორი ანალიზის უნარები.
კურსი ითვალისწინებდა სწავლების ორ ეტაპს, თითო ეტაპი 5–5 ლექციას მოიცავდა.
კურსის მსმენელები ,,გურმანის'', რესტორნების ,,ქალაქურისა'' და ,,ამირანის'' მომსახურე პერსონალი იყვნენ.
ტრენინგ–კურსს მარკეტინგის სფეროში მნიშვნელოვანი გამოცდილების მქონე ტრენერი ინგა ბოჭორიშვილი უძღვებოდა.