დაისვენე კურორტ ახალდაბაში
დაისვენე სასტუმრო „ლუტრეზიში“
არბიტრაჟის საქმიანობაზე რამდენიმე კანონში შესული ცვლილებები ძალაში შევიდა
ავტორი:
2015/მარტი/26 16:00:02
არბიტრაჟის საქმიანობასთან დაკავშირებულ რამდენიმე კანონში შესული ცვლილებები ძალაში შევიდა. როგორც "ინტერპრესნიუსს" იუსტიციის სამინისტროდან აცნობეს, "არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის, "სახელმწიფო ბაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის, "საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსისა" და "საქართველოს სამოქალაქო საპროცესო კოდექსის" ცვლილებები "საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში" დღეს გამოქვეყნდა. მათი მიზანი საქართველოში არბიტრაჟის, როგორც დავების გადაწყვეტის ალტერნატიული მექანიზმის, სანდოობისა და პოპულარობის გაზრდისა და ამ ინსტიტუტის განვითარებისათვის ხელსაყრელი გარემოს შექმნაა.
"არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონში შესული ცვლილებების თანახმად, დავის გადასაწყვეტად მხარეები შეძლებენ, მიმართონ კონკრეტულად ამ დავის განხილვისათვის შექმნილ არბიტრაჟს და ამ მიზნით შეთანხმდნენ კონკრეტულ საარბიტრაჟო წესებზე. დღესდღეობით, მხარეთა შეთანხმება შეიძლება მოიცავდეს მხოლოდ კონკრეტული საარბიტრაჟო ინსტიტუტის წესებზე შეთანხმებას. აღნიშნული ცვლილებით მოხდება კონკრეტული საარბიტრაჟო დავისთვის შექმნილი არბიტრაჟის წახალისება. იმ შემთხვევაში, თუკი საარბიტრაჟო შეთანხმების ორივე მხარე ფიზიკური პირია, სავალდებულო აღარაა საარბიტრაჟო შეთანხმების დამოწმება მხარეთა ადვოკატების ხელმოწერით ან სანოტარო წესით − ფიზიკური პირები საადვოკატო ან ნოტარიული მომსახურების ხარჯისაგან თავისუფლდებიან. საარბიტრაჟო შეთანხმების არსებობის პირობებში, გამარტივდა არბიტრაჟის სასარგებლოდ საქმის წარმოების შეწყვეტის პროცედურა სასამართლოებში. ნამდვილი საარბიტრაჟო შეთანხმების არსებობის პირობებში, მხარის შუამდგომლობის შემთხვევაში, სასამართლო ვალდებულია, შეწყვიტოს წარმოება მაშინაც კი როდესაც საარბიტრაჟო განხილვა ჯერ არ არის დაწყებული; ეს ხელს შეუწყობს საქართველოში საარბიტრაჟო შეთანხმების აღსრულებას. განისაზღვრა არბიტრის (არბიტრების) დანიშვნის წესი იმ შემთხვევებისთვისაც, როდესაც მხარეთა მიერ შეთანხმებული პროცედურის შესაბამისად ვერ ხერხდება არბიტრის დანიშვნა.
არბიტრაჟი უფლებამოსილია, დაადგინოს სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების აღსრულების განსხვავებული წესი, თუ არბიტრაჟის მიერ გამოცემული ღონისძიებები, საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, არ საჭიროებს სასამართლოსათვის მიმართვის გზით აღსრულებას. კანონის ძველი რედაქციით, სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების აღსრულების განსხვავებული რეჟიმის დადგენის უფლება მინიჭებული ჰქონდათ მხარეებს. სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების უმრავლესობა დაკავშირებულია საკუთრების უფლების ამა თუ იმ ფორმით შეზღუდვასთან, რის გამოც მათ გამოყენებაზე უნდა გავრცელდეს სასამართლოს ან სხვა შემთხვევებში არბიტრაჟის კონტროლი და საკითხის ამგვარად გადაწყვეტა არ უნდა იყოს დავის მხარეთა ნებაზე დამოკიდებული.
ცნობილი და აღსრულებული საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმება იმავე საფუძვლით, რომლითაც მხარის მიერ მოთხოვნილ იქნა, საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობასა და აღსრულებაზე უარის თქმა შეუძლებელი გახდა; ასევე, შეუძლებელია საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობასა და აღსრულებაზე უარის თქმის შესახებ სასამართლოსათვის განცხადებით მიმართვა იმავე საფუძვლით, რომლითაც ითხოვდა მხარე აღნიშნული საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმებას. საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ნაწილობრივ გაუქმება, ისევე, როგორც ცნობასა და აღსრულებაზე ნაწილობრივ უარის თქმა, შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ გადაწყვეტილება იმ საკითხებზე, რომლებიც ექცევა არბიტრაჟში მხარეთა მოთხოვნის ფარგლებში, შეიძლება გამოცალკევებულ იქნეს იმ საკითხებისგან, რომლებიც სცილდება არბიტრაჟში მხარეთა მოთხოვნის ფარგლებს.
"სახელმწიფო ბაჟის შესახებ" საქართველოს კანონში ცვლილებებით შემცირდა სახელმწიფო ბაჟის ოდენობა საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობისა და აღსრულების შესახებ საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმების თაობაზე საჩივრის განხილვისათვის. ის 150 ლარით განისაზღვრა. 50 ლარამდე შემცირდა სახელმწიფო ბაჟის ოდენობა იმ საკითხებზე, რომლებშიც საარბიტრაჟო განხილვა საჭიროებს სასამართლოს ჩართულობას. ცვლილებებმა არბიტრაჟის, როგორც დავების განხილვის ალტერნატიული მექანიზმის, გამოყენება ფინანსურად მომგებიანი გახადა.
ცვლილებები შევიდა "საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსშიც". საქართველოსა და უცხო ქვეყნის არბიტრაჟის წევრები მოხელესთან გათანაბრებული პირები აღარ არიან. არბიტრები შეიძლება იყვნენ მხოლოდ ქრთამის აღებასა და მიცემასთან ("საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსის" 338-ე და 339-ე მუხლები) დაკავშირებული დანაშაულის სუბიექტები (მოხელესთან გათანაბრებული პირები). სამოხელეო დანაშაულის თავიდან საქართველოსა და უცხო ქვეყნის არბიტრაჟის წევრების ამოღება ამცირებს უსაფუძვლო საჩივრების წარდგენის შესაძლებლობას სასამართლოში და აძლიერებს არბიტრაჟს როგორც დავის მოგვარების დამოუკიდებელ მექანიზმს.
რაც შეეხება "საქართველოს სამოქალაქო საპროცესო კოდექსში" განსახორციელებელ ცვლილებებს, ის "არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის ცვლილებებიდან გამომდინარეობს და კოდექსის მასთან შესაბამისობაში მოყვანას ითვალისწინებს.

stdClass Object ( [id] => 323158 [title] => არბიტრაჟის საქმიანობაზე რამდენიმე კანონში შესული ცვლილებები ძალაში შევიდა [alias] => arbitrazhis-saqmianobaze-ramdenime-kanonshi-shesuli-cvlilebebi-dzalashi-shevida [title_alias] => [introtext] => არბიტრაჟის საქმიანობასთან დაკავშირებულ რამდენიმე კანონში შესული ცვლილებები ძალაში შევიდა. როგორც "ინტერპრესნიუსს" იუსტიციის [fulltext] => სამინისტროდან აცნობეს, "არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის, "სახელმწიფო ბაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის, "საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსისა" და "საქართველოს სამოქალაქო საპროცესო კოდექსის" ცვლილებები "საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში" დღეს გამოქვეყნდა. მათი მიზანი საქართველოში არბიტრაჟის, როგორც დავების გადაწყვეტის ალტერნატიული მექანიზმის, სანდოობისა და პოპულარობის გაზრდისა და ამ ინსტიტუტის განვითარებისათვის ხელსაყრელი გარემოს შექმნაა.
"არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონში შესული ცვლილებების თანახმად, დავის გადასაწყვეტად მხარეები შეძლებენ, მიმართონ კონკრეტულად ამ დავის განხილვისათვის შექმნილ არბიტრაჟს და ამ მიზნით შეთანხმდნენ კონკრეტულ საარბიტრაჟო წესებზე. დღესდღეობით, მხარეთა შეთანხმება შეიძლება მოიცავდეს მხოლოდ კონკრეტული საარბიტრაჟო ინსტიტუტის წესებზე შეთანხმებას. აღნიშნული ცვლილებით მოხდება კონკრეტული საარბიტრაჟო დავისთვის შექმნილი არბიტრაჟის წახალისება. იმ შემთხვევაში, თუკი საარბიტრაჟო შეთანხმების ორივე მხარე ფიზიკური პირია, სავალდებულო აღარაა საარბიტრაჟო შეთანხმების დამოწმება მხარეთა ადვოკატების ხელმოწერით ან სანოტარო წესით − ფიზიკური პირები საადვოკატო ან ნოტარიული მომსახურების ხარჯისაგან თავისუფლდებიან. საარბიტრაჟო შეთანხმების არსებობის პირობებში, გამარტივდა არბიტრაჟის სასარგებლოდ საქმის წარმოების შეწყვეტის პროცედურა სასამართლოებში. ნამდვილი საარბიტრაჟო შეთანხმების არსებობის პირობებში, მხარის შუამდგომლობის შემთხვევაში, სასამართლო ვალდებულია, შეწყვიტოს წარმოება მაშინაც კი როდესაც საარბიტრაჟო განხილვა ჯერ არ არის დაწყებული; ეს ხელს შეუწყობს საქართველოში საარბიტრაჟო შეთანხმების აღსრულებას. განისაზღვრა არბიტრის (არბიტრების) დანიშვნის წესი იმ შემთხვევებისთვისაც, როდესაც მხარეთა მიერ შეთანხმებული პროცედურის შესაბამისად ვერ ხერხდება არბიტრის დანიშვნა.
არბიტრაჟი უფლებამოსილია, დაადგინოს სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების აღსრულების განსხვავებული წესი, თუ არბიტრაჟის მიერ გამოცემული ღონისძიებები, საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, არ საჭიროებს სასამართლოსათვის მიმართვის გზით აღსრულებას. კანონის ძველი რედაქციით, სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების აღსრულების განსხვავებული რეჟიმის დადგენის უფლება მინიჭებული ჰქონდათ მხარეებს. სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების უმრავლესობა დაკავშირებულია საკუთრების უფლების ამა თუ იმ ფორმით შეზღუდვასთან, რის გამოც მათ გამოყენებაზე უნდა გავრცელდეს სასამართლოს ან სხვა შემთხვევებში არბიტრაჟის კონტროლი და საკითხის ამგვარად გადაწყვეტა არ უნდა იყოს დავის მხარეთა ნებაზე დამოკიდებული.
ცნობილი და აღსრულებული საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმება იმავე საფუძვლით, რომლითაც მხარის მიერ მოთხოვნილ იქნა, საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობასა და აღსრულებაზე უარის თქმა შეუძლებელი გახდა; ასევე, შეუძლებელია საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობასა და აღსრულებაზე უარის თქმის შესახებ სასამართლოსათვის განცხადებით მიმართვა იმავე საფუძვლით, რომლითაც ითხოვდა მხარე აღნიშნული საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმებას. საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ნაწილობრივ გაუქმება, ისევე, როგორც ცნობასა და აღსრულებაზე ნაწილობრივ უარის თქმა, შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ გადაწყვეტილება იმ საკითხებზე, რომლებიც ექცევა არბიტრაჟში მხარეთა მოთხოვნის ფარგლებში, შეიძლება გამოცალკევებულ იქნეს იმ საკითხებისგან, რომლებიც სცილდება არბიტრაჟში მხარეთა მოთხოვნის ფარგლებს.
"სახელმწიფო ბაჟის შესახებ" საქართველოს კანონში ცვლილებებით შემცირდა სახელმწიფო ბაჟის ოდენობა საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობისა და აღსრულების შესახებ საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმების თაობაზე საჩივრის განხილვისათვის. ის 150 ლარით განისაზღვრა. 50 ლარამდე შემცირდა სახელმწიფო ბაჟის ოდენობა იმ საკითხებზე, რომლებშიც საარბიტრაჟო განხილვა საჭიროებს სასამართლოს ჩართულობას. ცვლილებებმა არბიტრაჟის, როგორც დავების განხილვის ალტერნატიული მექანიზმის, გამოყენება ფინანსურად მომგებიანი გახადა.
ცვლილებები შევიდა "საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსშიც". საქართველოსა და უცხო ქვეყნის არბიტრაჟის წევრები მოხელესთან გათანაბრებული პირები აღარ არიან. არბიტრები შეიძლება იყვნენ მხოლოდ ქრთამის აღებასა და მიცემასთან ("საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსის" 338-ე და 339-ე მუხლები) დაკავშირებული დანაშაულის სუბიექტები (მოხელესთან გათანაბრებული პირები). სამოხელეო დანაშაულის თავიდან საქართველოსა და უცხო ქვეყნის არბიტრაჟის წევრების ამოღება ამცირებს უსაფუძვლო საჩივრების წარდგენის შესაძლებლობას სასამართლოში და აძლიერებს არბიტრაჟს როგორც დავის მოგვარების დამოუკიდებელ მექანიზმს.
რაც შეეხება "საქართველოს სამოქალაქო საპროცესო კოდექსში" განსახორციელებელ ცვლილებებს, ის "არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის ცვლილებებიდან გამომდინარეობს და კოდექსის მასთან შესაბამისობაში მოყვანას ითვალისწინებს.

[state] => 1 [sectionid] => 1 [mask] => 1 [catid] => 5 [created] => 2015-03-26 11:58:08 [created_by] => 124 [created_by_alias] => [modified] => 0000-00-00 00:00:00 [modified_by] => 0 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [publish_up] => 2015-03-26 11:58:08 [publish_down] => Never [images] => [urls] => [attribs] => big_image=../photo/2015_02/00-1IVNIS-2014/iusticia.jpg multicategory=| video_file= video_image= video_type=1 show_title= link_titles= show_intro= show_section= link_section= show_category= link_category= show_vote= show_author= show_create_date= show_modify_date= show_pdf_icon= show_print_icon= show_email_icon= language= keyref= readmore= ext_link= galerycategory=0 [version] => 1 [parentid] => 0 [ordering] => 1 [metakey] => არბიტრაჟი, კანონი, იუსტიცია [metadesc] => [access] => 0 [hits] => 13 [metadata] => robots= author= [popup] => 1427371149 [corrected] => 0 [topic_id] => -1 [author] => Maka Chaganava [usertype] => Super Administrator [category] => პოლიტიკა [section] => IPN [slug] => 323158:arbitrazhis-saqmianobaze-ramdenime-kanonshi-shesuli-cvlilebebi-dzalashi-shevida [catslug] => 5:politika [groups] => Public [sec_pub] => 1 [cat_pub] => 1 [audio] => [video] => [image] => [sec_access] => 0 [cat_access] => 0 [topic_title] => [rating_count] => 0 [rating] => 0 [text] => არბიტრაჟის საქმიანობასთან დაკავშირებულ რამდენიმე კანონში შესული ცვლილებები ძალაში შევიდა. როგორც "ინტერპრესნიუსს" იუსტიციის სამინისტროდან აცნობეს, "არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის, "სახელმწიფო ბაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის, "საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსისა" და "საქართველოს სამოქალაქო საპროცესო კოდექსის" ცვლილებები "საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში" დღეს გამოქვეყნდა. მათი მიზანი საქართველოში არბიტრაჟის, როგორც დავების გადაწყვეტის ალტერნატიული მექანიზმის, სანდოობისა და პოპულარობის გაზრდისა და ამ ინსტიტუტის განვითარებისათვის ხელსაყრელი გარემოს შექმნაა.
"არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონში შესული ცვლილებების თანახმად, დავის გადასაწყვეტად მხარეები შეძლებენ, მიმართონ კონკრეტულად ამ დავის განხილვისათვის შექმნილ არბიტრაჟს და ამ მიზნით შეთანხმდნენ კონკრეტულ საარბიტრაჟო წესებზე. დღესდღეობით, მხარეთა შეთანხმება შეიძლება მოიცავდეს მხოლოდ კონკრეტული საარბიტრაჟო ინსტიტუტის წესებზე შეთანხმებას. აღნიშნული ცვლილებით მოხდება კონკრეტული საარბიტრაჟო დავისთვის შექმნილი არბიტრაჟის წახალისება. იმ შემთხვევაში, თუკი საარბიტრაჟო შეთანხმების ორივე მხარე ფიზიკური პირია, სავალდებულო აღარაა საარბიტრაჟო შეთანხმების დამოწმება მხარეთა ადვოკატების ხელმოწერით ან სანოტარო წესით − ფიზიკური პირები საადვოკატო ან ნოტარიული მომსახურების ხარჯისაგან თავისუფლდებიან. საარბიტრაჟო შეთანხმების არსებობის პირობებში, გამარტივდა არბიტრაჟის სასარგებლოდ საქმის წარმოების შეწყვეტის პროცედურა სასამართლოებში. ნამდვილი საარბიტრაჟო შეთანხმების არსებობის პირობებში, მხარის შუამდგომლობის შემთხვევაში, სასამართლო ვალდებულია, შეწყვიტოს წარმოება მაშინაც კი როდესაც საარბიტრაჟო განხილვა ჯერ არ არის დაწყებული; ეს ხელს შეუწყობს საქართველოში საარბიტრაჟო შეთანხმების აღსრულებას. განისაზღვრა არბიტრის (არბიტრების) დანიშვნის წესი იმ შემთხვევებისთვისაც, როდესაც მხარეთა მიერ შეთანხმებული პროცედურის შესაბამისად ვერ ხერხდება არბიტრის დანიშვნა.
არბიტრაჟი უფლებამოსილია, დაადგინოს სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების აღსრულების განსხვავებული წესი, თუ არბიტრაჟის მიერ გამოცემული ღონისძიებები, საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, არ საჭიროებს სასამართლოსათვის მიმართვის გზით აღსრულებას. კანონის ძველი რედაქციით, სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების აღსრულების განსხვავებული რეჟიმის დადგენის უფლება მინიჭებული ჰქონდათ მხარეებს. სარჩელის უზრუნველყოფის ღონისძიებების უმრავლესობა დაკავშირებულია საკუთრების უფლების ამა თუ იმ ფორმით შეზღუდვასთან, რის გამოც მათ გამოყენებაზე უნდა გავრცელდეს სასამართლოს ან სხვა შემთხვევებში არბიტრაჟის კონტროლი და საკითხის ამგვარად გადაწყვეტა არ უნდა იყოს დავის მხარეთა ნებაზე დამოკიდებული.
ცნობილი და აღსრულებული საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმება იმავე საფუძვლით, რომლითაც მხარის მიერ მოთხოვნილ იქნა, საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობასა და აღსრულებაზე უარის თქმა შეუძლებელი გახდა; ასევე, შეუძლებელია საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობასა და აღსრულებაზე უარის თქმის შესახებ სასამართლოსათვის განცხადებით მიმართვა იმავე საფუძვლით, რომლითაც ითხოვდა მხარე აღნიშნული საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმებას. საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ნაწილობრივ გაუქმება, ისევე, როგორც ცნობასა და აღსრულებაზე ნაწილობრივ უარის თქმა, შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ გადაწყვეტილება იმ საკითხებზე, რომლებიც ექცევა არბიტრაჟში მხარეთა მოთხოვნის ფარგლებში, შეიძლება გამოცალკევებულ იქნეს იმ საკითხებისგან, რომლებიც სცილდება არბიტრაჟში მხარეთა მოთხოვნის ფარგლებს.
"სახელმწიფო ბაჟის შესახებ" საქართველოს კანონში ცვლილებებით შემცირდა სახელმწიფო ბაჟის ოდენობა საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების ცნობისა და აღსრულების შესახებ საარბიტრაჟო გადაწყვეტილების გაუქმების თაობაზე საჩივრის განხილვისათვის. ის 150 ლარით განისაზღვრა. 50 ლარამდე შემცირდა სახელმწიფო ბაჟის ოდენობა იმ საკითხებზე, რომლებშიც საარბიტრაჟო განხილვა საჭიროებს სასამართლოს ჩართულობას. ცვლილებებმა არბიტრაჟის, როგორც დავების განხილვის ალტერნატიული მექანიზმის, გამოყენება ფინანსურად მომგებიანი გახადა.
ცვლილებები შევიდა "საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსშიც". საქართველოსა და უცხო ქვეყნის არბიტრაჟის წევრები მოხელესთან გათანაბრებული პირები აღარ არიან. არბიტრები შეიძლება იყვნენ მხოლოდ ქრთამის აღებასა და მიცემასთან ("საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსის" 338-ე და 339-ე მუხლები) დაკავშირებული დანაშაულის სუბიექტები (მოხელესთან გათანაბრებული პირები). სამოხელეო დანაშაულის თავიდან საქართველოსა და უცხო ქვეყნის არბიტრაჟის წევრების ამოღება ამცირებს უსაფუძვლო საჩივრების წარდგენის შესაძლებლობას სასამართლოში და აძლიერებს არბიტრაჟს როგორც დავის მოგვარების დამოუკიდებელ მექანიზმს.
რაც შეეხება "საქართველოს სამოქალაქო საპროცესო კოდექსში" განსახორციელებელ ცვლილებებს, ის "არბიტრაჟის შესახებ" საქართველოს კანონის ცვლილებებიდან გამომდინარეობს და კოდექსის მასთან შესაბამისობაში მოყვანას ითვალისწინებს.

[parameters] => JParameter Object ( [_raw] => show_noauth=0 show_title=1 link_titles=1 show_intro=1 archivelimit=5 archivename=არქივის სხვა სტატიები archivecatname=ამ კატეგორიის არქივი notfoundtext=სტატიები არ მოიძებნა. show_section=0 link_section=0 show_category=1 link_category=1 show_author=0 show_create_date=1 show_modify_date=0 show_item_navigation=0 show_readmore=1 show_vote=0 show_icons=1 show_pdf_icon=0 show_print_icon=1 show_email_icon=0 show_hits=0 feed_summary=0 filter_tags= filter_attritbutes= archcats=39|6|10|9|13|5|7|12|11|8|14|82 archtoday=0 hour=09:00 autoarchive=1 autoarchivereset=1 [_xml] => [_elements] => Array ( ) [_elementPath] => Array ( [0] => /var/www/html/ge/libraries/joomla/html/parameter/element ) [_defaultNameSpace] => _default [_registry] => Array ( [_default] => Array ( [data] => stdClass Object ( [show_noauth] => 0 [show_title] => 1 [link_titles] => 1 [show_intro] => 1 [archivelimit] => 5 [archivename] => არქივის სხვა სტატიები [archivecatname] => ამ კატეგორიის არქივი [notfoundtext] => სტატიები არ მოიძებნა. [show_section] => 0 [link_section] => 0 [show_category] => 1 [link_category] => 1 [show_author] => 0 [show_create_date] => 1 [show_modify_date] => 0 [show_item_navigation] => 0 [show_readmore] => 1 [show_vote] => 0 [show_icons] => 1 [show_pdf_icon] => 0 [show_print_icon] => 1 [show_email_icon] => 0 [show_hits] => 0 [feed_summary] => 0 [filter_tags] => [filter_attritbutes] => [archcats] => Array ( [0] => 39 [1] => 6 [2] => 10 [3] => 9 [4] => 13 [5] => 5 [6] => 7 [7] => 12 [8] => 11 [9] => 8 [10] => 14 [11] => 82 ) [archtoday] => 0 [hour] => 09:00 [autoarchive] => 1 [autoarchivereset] => 1 [show_description] => 0 [num_desc_words] => 10 [show_description_image] => 0 [num_leading_articles] => 0 [num_intro_articles] => 20 [num_columns] => 1 [num_links] => 0 [anable_ads] => 0 [zone] => 13 [url] => http://v.ambebi.ge [advertpos] => 0 [advertstatus] => 0 [oadvertpos] => 0 [oadvertstatus] => 0 [orderby_sec] => rdate [multi_column_order] => 0 [show_pagination] => 2 [show_pagination_results] => 0 [show_feed_link] => 0 [show_page_title] => 1 [menu_image] => -1 [secure] => 0 [page_title] => პოლიტიკა [page_description] => საინფორმაციო სააგენტო - ინტერპრესნიუსი [big_image] => ../photo/2015_02/00-1IVNIS-2014/iusticia.jpg [multicategory] => Array ( [0] => [1] => ) [video_type] => 1 [galerycategory] => 0 [popup] => 0 ) ) ) [_errors] => Array ( ) ) [readmore_link] => /ge/politika/323158-arbitrazhis-saqmianobaze-ramdenime-kanonshi-shesuli-cvlilebebi-dzalashi-shevida.html [event] => stdClass Object ( [afterDisplayTitle] => [beforeDisplayContent] => [afterDisplayContent] => ) )
წყარო: interpressnews.ge
'.$TEXT['print'].'
სულ ნანახია - 956
სხვა ამბები
ბოლოს იხილეს
დამზადებულია Pro-Service -ის მიერ
© PSnews 1995 - 2024 საავტორო უფლებები დაცულია